Etichete

, , ,


Hei 🙂 numele meu este Claudia, am 21 de ani, sunt din Lugoj dar pe timpul facultăţii locuiesc în Timişoara. Sunt studentă în ultimul an la Facultatea de Ştiinţe ale Comunicării, specializarea Comunicare şi Relaţii Publice. Principala limbă străină pentru mine este germana, dar sunt cunoscătoare şi de limba engleză.

Mi s-a oferit ocazia să urmez timp de 4 ani un curs de actorie, m-a încântat la nebunie această idee şi am acceptat provocarea, fiind o iubitoare a pieselor de teatru. În afară de teatru, mă relaxez citind o carte sau ascultând muzică. Îmi face plăcere să comunic cu diferite persoane, să aflu cât mai multe păreri şi să observ ce se întâmplă în jurul meu.

Deoarece am vrut să cunosc şi să lucrez cu cât mai multă lume am ales ca pe timpul studenţiei să fac voluntariat. În momentul de faţă sunt voluntară la Centrul de Informare şi Consiliere al Studenţilor de la Universitatea Politehnica Timişoara (CICS) şi la Biroul de Imagine al Universităţii. Pe lângă cele menţionate, în anul 2013 am ajutat la organizarea ediţiei aniversare VinVest.

Ca şi oricărei fete îmi plac la nebunie florile, îmi colorează viaţa şi îmi aduc imediat zâmbetul pe buze chiar dacă vremea de afară nu reuşeşte. Ştiţi ce îmi face viaţa mai dulce? Îngheţataaaaaa. Indiferent de anotimp, de vremea de afară, de starea care o am, îngheţata rămâne „slăbiciunea” mea. Atunci mă duc la gelaterie comand 3 cupe de îngheţată cu extra toping şi le savurez la maxim, întotdeauna voi avea timp pentru un scurt moment de răsfăţ.

Până acum v-am spus destule lucruri generale. Sunt sigură că mulţi vă întrebaţi de ce m-am apucat să scriu pe blog? Mă gândesc de mult timp să fac asta, dar până acum nu m-am simţit pregătită. Mi-am pus fel şi fel de întrebări, care nu erau prea încurajatoare. Am zis STOP, gata, de aceea sunt studentă la comunicare, ca să pot comunica cu voi.

Iubesc makeup-ul însa nu am de gând să ajung un makeup artist. Am grijă de părul meu, dar asta nu ma îndeamnă să devin un Hairstilist. Sunt înnebunită după haine şi pantofi. Îmi place designul interior şi aş putea să mai adaug multe lucruri, dar să ne rezumăm la asta: Iubesc să comunic şi doresc să vă transmit tot ce aflu prin intermediul blogului.

Ca şi încheiere pot spune că mereu am crezut în ceea ce mi-am dorit şi mai devreme sau mai târziu am reuşit să obţin ceea ce mi-am propus, totul este să ai încredere în propriile forţe!

Image° ° Claudia ❤

