Etichete

, ,


poză

Mă numesc Anna, am 21 de ani și de trei ani locuiesc în Timișoara. În curând voi fi licențiată în Științele Comunicării, specializarea Comunicare și Relații Publice mai exact.

Sunt atrasă de artă, de tot ce e frumos și îmi încântă privirea. Iubesc proiectele do it yourself, îmi place să îmi rearanjez dressingul cel puțin o dată la două luni și ador „să mă joc” cu stilurile vestimentare.

Cred că cel mai important lucru pentru mine este alimentația, așa că în weekend sau atunci când am mai mult timp liber, fac tot felul de experimente culinare.
Diete? Nu, despre diete nu o să-ți vorbesc deoarece personal nu cred în puterea acestui cuvant. Cred cu tărie într-un stil de viață echilibrat în care mișcarea are un rol esențial.

Sper ca prin contribuția mea pe acest blog să te inspir să gătești preparate rapide dar delicioase, să te motivez să faci mai multă mișcare, să te încurajez să îți scoți la iveală latura creativă și să te bucuri de lucrurile mărunte.

                                                          XOXO,

 Anna

