Etichete

, , , ,


Un corp tonifiat, păr strălucitor, unghii puternice, cine nu și-ar dori ?

Ei bine, dar dacă ți-aș spune că toate acestea le poți obține direct din propria bucătărie, ai fi puțin șocată, nu-i așa?

Frumusețea pielii, a părului și a unghiilor izvorăște din interiorul tău. Pielea este cel mai mare organ și nu este de mirare de ce frumusețea ei este influențată de ceea ce mănânci.

Primăvara e aici așa că e momentul cel mai potrivit pentru o schimbare. Hai să ne vitaminizăm și să adoptăm un regim de detoxifiere împreună !

Cea mai bună parte a acestui regim: nu sunt reguli greu de urmat, calorii de numărat sau alimente “rele”. Doar adaugă aceste 10 super alimente în dieta ta și urmărește cum pielea ta se va tonifia, părul va străluci iar încrederea îți va crește.

Crede-mă, de îndată ce vei adopta aceste alimente în dieta ta, îţi va fi mult mai uşor să faci alegeri sănătoase şi să eviţi podusele procesate, conservele, produsele rafinate şi cele de tip fast food.

                                                   ecf95492953eecfa67d04d1b093da33b

Pregătită ?

  • Verdețurile, în special spanacul este bogat în antioxidanți, este bogat în luteină și conține vitaminele B, E, potasiu, calciu, fier, magneziu și acizi grași omega-3 esențiali pentru organism.
  • Nucile sunt  cele mai bune surse naturale de seleniu, un mineral important pentru menținerea sănătății scalpului. De asemenea conțin acid alfa-linoleic, un tip de acid gras omega-3 care îmbunătățesc elasticitatea tenului.
  • Afinele – aceste fructe de pădure ocupă primul loc ca acțiune antioxidantă și acționează ca o barieră împotriva  îmbătrânirii premature ca urmare a cantității importante de vitamina C pe care o conțin.
  • Roșiile au un rol esenţial în protejarea pielii împotriva efectelor nocive ale radiaţiilor solare datorită conținutului bogat în licopen și betacaroten.
  • Kiwi este încărcat cu vitamina C și antioxidanți care contribuie la păstrarea sănătății pielii și ajută la prevenirea ridurilor.
  • Broccoli cunoscut și ca „aurul verde” reprezintă un aliment foarte important în protejarea pielii.
  • Ceaiul verde este unul dintre cei mai puternici aliați ai sănătății și ai pielii tinere.
  • Morcovul este alimentul cel mai bogat în betacaroten. Vitaminele B1, B2, B6 ne ajută în lupta cu acneea, îmbătrânirea și mențin mai mult timp bronzul pe piele.
  • Semințele de floarea soarelui au un efect antiinflamator și sunt bogate în vitamina E, zinc și acizi grași.
  • Avocado conţine grăsimi bune şi vitamina E care protejează structura pielii.

 

Te încurajez să consumi cât mai multe legume de sezon și fructe proaspete și cât mai puține produse procesate. Redu la minimum sau chiar evită complet sarea și zahărul.

Consumă între 6 și 8 pahare de apă pe zi, salate bogate în apă, legume și fructe, consumă sucuri verzi si smoothi-uri hidratante.

Voi reveni în articolul următor cu propria mea cură de detox constituită exclusiv din sucuri care ne va ajuta în lupta cu celulita.

Până data viitoare, nu uita că adevărata frumusețe este cea care radiază din interior.

                                           XOXO,

 sobo

Anunțuri