Etichete

, , ,


Deoarece îmi place să spun lucrurilor pe față, vă spun sincer că eu le folosesc pe amândouă. Bronzarea organică este magică, reușesc să ajung la nuanța dorită în doar câteva minute și să o accentuez în doar câteva ore. În schimb, eu am pielea mai albă iar la solar necesit destul de multe ședințe pentru a prinde puțină culoare. După cum știm cu toții, este timpul banchetelor iar vremea nu ține cu noi să ne putem bronza natural, m-am gândit să vă spun câteva lucrurile despre cele doua tipuri de bronzare și să vedem care ne este benefică.

bronceado-dhaBronzarea organică se obține printr-o acțiune mult mai sănătoasă pentru piele, deoarece se pulverizează pe întreg corpul o soluție care este 100% organică, iar ședința durează doar 20 de minute. Această soluție este menită să vă coloreze pielea într-o nuanță naturală, care dacă este îngrijită cum trebuie durează între 7-10 zile. Ce înțelegem prin îngrijită? Pentru a menține bronzul uniform, trebuie să avem grijă ca pielea să fie mereu hidratată, desigur și soluția oferă hidratare și atenuează petele, vergeturile și pistruii. Un aspect important care nu trebuie dat la o parte este epilatul și peeling-ul care trebuie făcute înainte de ședința de bronzat. Culoarea bronzului depinde și de pigmentul natural al fiecărei persoane. Soluția de bronzare este din plante și pătrunde imediat în piele. După 7-8 ore de la aplicarea soluției, bronzul se va intensifica. Este recomandat, ca în acest interval să nu avem prea mult contact cu apa deoarece riscăm să rămânem cu pete.
Dacă dorești să ai un bronz perfect și pielea ta să aibă un aspect radiant și luminos, iți recomand să încerci măcar o dată bronzarea organică, iar dacă ești din Lugoj sau din împrejurimi, te sfătuiesc să faci acest lucru la Salonul de Bronzare Organica din Lugoj. Toate cele menționate mai sus, le-am aflat după ce am purtat o discuție cu Andreea Buți, deținătoarea acestui salon și persoana în care am încredere că indiferent de ocazie îmi va oferi bronzul dorit.

solar_64247000Bronzatul la solar pigmentează pielea și este un bronz care se realizează în decursul mai multor sedințe. Pentru a ajunge la nuanța pe care ți-o dorești este recomandat să folosești acceleratori de bronzare. Aceste creme conțin melanină (accelerează procesul de bronzare), agenți de hidratare (previn deshidratarea excesivă) și antioxidanți (previn formarea ridurilor). Între ședințele de solar trebuie să treacă un interval de 48 de ore pentru a se instala bronzul, în schimb la bronzarea organică sunt doar 7-8 ore. Cât de frecvent ai voie să mergi la solar? asta depinde de tipul de piele pe care îl ai. Ai grijă, ca acolo unde mergi la solar să fie tuburile schimbate la timpul indicat, deoarece un tub are eficiență maximă în primele 150 de ore de funcționare.

Deci, ce spuneți? Alegeți să cheltuiți banii și timpul vostru pe multiple ședințe de solar sau alegeți ca în decurs de 20 de minute să obțineți bronzul dorit?
Recomandarea mea este să încercăm să avem grijă de corpul nostru, iar dacă avem o ocazie specială când dorim să fim bronzate să alegem bronzarea organică, decât să ne expunem mai multe sedințe la solar. Acum totul rămâne la alegerea fiecăruia, dar gândiți-vă bine ce alegeți când vine vorba despre corpul vostru!

  ° ° Claudia

