Etichete

, , ,


large  Este cea mai frumoasa perioada a anului, obisnuia sa fie si cea mai fericita! Eram atat de entuziasmata cand se apropia Craciunul, din pacate acel sentiment a cam disparut. Imi amintesc de cand eram mica cum asteptam ziua de 24 Decembrie sa impodobesc bradul alaturi de fratele meu mai mare si parinti, sa dorm devreme pentru a primii cadourile mult asteptate, ce amintiri minunate!
Azi astept cu drag Craciunul, insa nu mai simt ca este ceva minunat, nu mai sunt asa de entuziasmata de impodobirea bradului si pregatirea cadourilor. Este aproape Craciun iar afara arata de parca este toamna, cand cerul este extrem de senin iar soarele straluceste, noroc ca mai bate vantul si este frig, altfel….Ma credeti ca nici nu imi mai amintesc cand am avut ultima data parte de zapada in ziua Craciunului?! In ziua de azi toata lumea astepta cadouri cat mai pompoase, pana si copii de la gradinita sunt nemultumiti! „In cadoul meu au fost doar 2 jucarii”, „Da, Mos Craciun mi-a adus doar 2 masinute!”, „Dar Mihai sigur are mai multe in cadou decat mine!”. Am vazut tot felul de remarci la copii mei de la gradinita, care mai de care mai nemultumiti. Oare parintii au uitat de cadourile traditionale? Portocale, ciocolata, cereale, ciorapei…asa nu se mai supara nimeni !
Stiti ce imi doresc eu cel mai mult? Nu, in nici un caz truse de machiaj, pantofi sau ce mai stiu eu ce! Imi doresc sa simt ca se apropie Craciunul, sa simt fericirea cum pluteste in aer, entuziasmul ca vine „Mos Craciun” cu daruri cat mai simple dar facute din dragoste! Imi doresc sa am alaturi persoanele dragi, sa bem un vin fiert si sa stam sa povestim, pur si simplu. Iar voua, dragi cititori, va doresc Sarbatori fericire si pentru anul care vine numai impliniri! Va pup cu drag !! :*

P.S. Voi ce va doriti de Craciun?

° ° Claudia ❤

