Etichete

, , ,


IMG_1469RO:

Numai ce m-am întors de la Sibiu, nu e prima dată când merg, dar e prima dată când ajung sa vizitez vestitul Târg de Crăciun. Am auzit doar lucruri bune legate de târg, pe unele persoane le-a impresionat foarte mult, am văzut poze, am putut sa îmi dau seama după entuziasmul cu care îmi povesteau. Poate am plecat cu prea multe așteptări de acasă, mi-am făcut fel si fel de idei, am ajuns la fața locului și nu a fost mai deloc cum mi-am imaginat. Am rămas puțin dezamăgită.

Mă așteptam sa ajung in Piața Mare și să pășesc într-un peisaj de poveste. Pe lângă acele cabănuțe sa fie un Moș Crăciun mare, o sanie cu reni, să ascult doar colinde să simt că e Crăciun. Dacă era după mine, nu puneam acele mașinuțe acolo, aranjam cabanele în așa fel încât să arate ca un oras, pe fiecare rând aș fi dat un nume de stradă, aș fi pus niște bancuțe. Separat de „Orașul lui Crăciun”, aș fi adus si acele mașinuțe și jocuri pentru cei mici iar pe lângă asta și un bătrânel deghizat în Moș Crăciun care sa spună zilnic câte o legendă copiilor care vin la târg.

Da, recunosc, am rămas impresionată de bulevardul plin de luminițe însă de târg nu prea!

Îmi place Sibiul, e un oraș foarte frumos, îmi amintește mereu de verile petrecute în Germania, de civilizația si peisajele de acolo.Din păcate am avut ghinionul ca de fiecare dată când am fost sa prind Palatul Brukenthal închis, dar poate data viitoare o să fie cu noroc!

Dacă ajungeți în Sibiu să vizitați:

  1. Palatul Brukenthal
  2. Podul Minciunilor
  3. Turnul Sfatului
  4. Muzeul Satului, cum îi spun eu sau Complexul Național Muzeal „Astra”

Sunt locații care merită vizitate și vă asigur că veți afla lucruri interesante despre fiecare și veți pleca acasă cu mai multe cunoștințe legate de istoria orașului și amintiri frumoase!

Chiar dacă Târgul de Crăciun nu a ajuns la așteptările mele, cu siguranță sunt multe persoane mulțumite. M-am învățat minte, nu o sa mai plec cu așteptări prea mari de acasa!

O sa mă întorc cu cel mai mare drag la tine, oraș frumos!

P.S. La final găsiți mai multe poze!

IMG_1429 DE: Hermannstadt, ein schönes Stadt!

Ich war in Hermanstadt, nicht das erste mal, aber ist das erste mal wenn ich die Weihnachtsmarkt besucht habe. Ich habe nur schöne Meinungen gehört, meinen Freunden waren so begeistert und ich habe auch Bilder gesehen. Kann sein das ich zu viele Erwartungen hatte, ich habe mir vieles vorgestellt. Als ich dort eingekommen bin, war ich entäuscht, weil es war nicht so wie ich mir vorgestellt habe.

Ich habe mir vorgestellt das ich in der Große Markt bin und werde ein Schritt in eine Märchenlandschaft machen, dass neben die kleine Hütten ein großes Weihnachtsmann mit seine Schlitten mit Rentier wird, dass nur Weihnachtlieder singen und ich werde den Weihnachtszeit füllen.

Wenn ich den Weihnachtsmarkt machen könnte, würde ich ganz anders machen. Ich würde wie ein Weinachtsstadt machen, mit Straßen Namen und kleine Sitzbänke. Neben „den Stadt“ würde ich ein kleine Vernügungspark organisieren und ein alte Man als Weihnachtsmann verkleiden das zu die Kinder von den Mark Legenden sagen.

Ja, ich sag bestimmt das ich beeindruckt war wenn ich die voller Lichter Boulevard gesehen habe.

Ich liebe Hermannstadt, ist ein sehr schönes Stadt, es errinert mich über meine Sommer als ich in Deutschland war, über die Leute und die Landschaften. Leider immer als ich in Hermannstadt war, war den Brukenthal geschlossen, höffentlich nexte mal bin ich glücklich und es ist geöffnet.

Wenn Ihr nach Hermannstadt gehen vollen, musst ihr besuchen:

  1. Brukenthal
  2. Die Lügenbrucke
  3. Ratsturm
  4. National Museum Complex „ASTRA“ oder wie ich sage, Dorfsmuseum.

Sind schöne Orte und ihr werdet sehr viele istorische sachen über den Stadt lernen und nach Hause mit gute errinerungen gehen.

Auch wenn der Weihnachtsmarkt nicht auf meinem Geschmack war, bestimmt für viele andere Personen ist. Ich habe etwas gelernt, dass ich muss nicht mehr mit zu viele Erwartungen von zu Hause aus.

Ich werde züruck kommen, liebe Stadt!

EN: Sibiu, a beautiful city!

Only as I returned from Sibiu, it is not the first time I went, but it’s the first time I got to visit the famous Christmas Fair. I’ve heard only good things about the fair, some people were greatly impressed, I saw the pictures, I could realize that from the enthusiasm they were expressing. Maybe I left home with too many expectations, I made all kinds of ideas and when we arrived at the scene it was not at all how I imagined. I was a little disappointed.

I expected to get to the Grand Square and walk into a fairytale landscape. In addition to those cottage to find a big Santa Claus, a reindeer sled, just to hear the Christmas carols feel it is a hollyday. If it were up to me, I wound’t had put those cars there. I would had a arrange the chalets to look like a city, each row would had been given a street name, and I might had put some banks. Apart from the „City of Christmas”, I would had brought those cars and games for children and besides all of this an old man dressed as Santa Claus who would tell a daily legend to the children who come to the fair.

Yes, I admit, I was impressed by the boulevard full of light but not so much of the fair!

I like Sibiu, is a very beautiful city, it always reminds me of the summers I spent in Germany, of the civilization and landscapes. Unfortunately every time I went to see Brukenthal Palace it was closed, but maybe next time I’ll have more luck!

If you arrive in Sibiu you must visit:

  • The Brukenthal Palace;
  • The Liars Bridge;
  • The Council Tower;
  • The Village Museum as I tell it or National Museum Complex „Astra”.

There are places worth to visit and I assure you that you will learn interesting facts about each of them and you will leave with more knowledge about the city’s history and many memories!

Even though Christmas Fair has not reached my expectations certainly there are many content people. I learned my mind and I’m not gonna leave with too high expectations from home!

I’ll be back with great pleasure to you, beautiful city!

Biserica Romano-Catolica IMG_1363Turnul Sfatului IMG_1384 Turnul SfatuluiIMG_1400 IMG_1406  IMG_1428Piata Mare IMG_1470Turnul Sfatului

IMG_1425Podul Minciunilor
IMG_1445Phone Quality: Bulevardul cu cele mai frumoase lumini

With love,

° ° Claudia

