Etichete

, , ,


IMG_2728 Uneori cu totii avem nevoie de un refuel de sentimente. Mi-am amintit ieri cu drag de toate nebuniile facute in liceu, iar azi m-am hotarat sa cotrobai prin dulap dupa lucruri care ma leaga de acea perioada.

Dupa ce jumatate din lucruri le-am aruncat, am ramas cu cele mai importante, care mi-au adus zambetul pe buze imediat.

Am deschis cutiuta mea secreta, plina de amintiri placute si am inceput sa trec in revista toate acele momente. Aceste lucruri m-au facut persoana care sunt acum. Intotdeauna cand am nevoie sa imi amintesc ceva, acolo gasesc tot ceea ce am nevoie.

IMG_2732 Mi-am facut un obicei, sa aduc din fiecare loc vizitat o vedere. Am pastrat fiecare scrisoare primita, pe care pot sa o recitesc cand simt nevoia. Am adaugat desenele primite de la copii si biletele cu ganduri bune de la elevi. Acum trebuie sa mai adaug experienta pe care sunt pregatita sa o traiesc in aceasta vara.

In zilele noastre putini oameni mai pastreaza lucruri din trecut, poate uneori putin dureroase, dar care te-au invatat multe.

IMG_2731Cu totii avem un coltisor al nostru unde pastram amintirile frumoase. Astept cu nerabdare momentul cand voi deschide aceasta cutie peste ani si ani si imi voi aminti cu drag de toate perioadele minunate din viata mea.

Va doresc o viata minunata!

Claudia ° °

