Etichete

, , ,


RO:

DA, sunt într-o relație și sunt foarte mândră de asta. Ne înțelegem și ne completăm atât de bine încât nu aș fi visat vreodată.

Totul a început acum cațiva ani, prima întâlnire a avut loc în Germania, anul 2008. Pot spune că a fost cea mai groaznică întâlnire din viața mea. La început m-am plâns în continuu și deabia asteptam să mă întorc acasa, însă cu toții știm că nimic nu este perfect și trebuie să avem răbdare.

Sunt sigură că sunteți cu toții curioși să știți cu cine sunt într-o relație.

Am o relație foarte frumoasă cu călătoria! ❤ Aș face asta toată viața și tot nu este de ajuns.

Mi-am dat seama cât de mult îmi place să călătoresc cu 4 ani în urmă, dar acum sunt sigură că în următorii ani voi călătorii cât de mult pot, nu mai pierd timpul!

M-am oprit din organizarea excursiei în New York pentru a împărtășii aceste gânduri cu voi. Îmi face plăcere să vă împărtășesc tot ceea ce mă face fericită. Prin urmare, ma întorc la organizarea timpului perfect petrecut în New York.

Până data viitoare, vă transmit toate cele bune!!

Pupici din New Brunswick, NJ

EN:

YES, I am in a relationship and I am really proud. We understand and complete each other so well that I never dreamed of.

It started a few years ago … our first date was in Germany, 2008. I can tell you that it was the worst date I’ve ever had, in the beginning I was always complaining and I couldn’t wait to go back home, but we all have to know that nothing is perfect and we have to be patient.

I am sure that you are curious who I am in a relationship with! I am in a relationship with travelling!!! ❤ I would do this my whole life and never get enough of it.

I realized that I love to travel not long ago, but now I am sure that in the next years I will travel as much as I can!! No more time to lose.

I have just stopped my research for my New York trip only to share this thoughts with you guys! I love to share everything that makes me happy. So, now I will go back to work for the perfect time spent in New York.

Until next time, I send you my best wishes!!
Kisses from New Brunswick, NJ

Claudia ❤

IMG_5031Destination: Las Vegas

