Etichete

, , ,


 

RO: Da, am facut-o si pe asta, nu trebuie sa va mirati!

Intotdeauna ma uitam pe youtube la video-uri cu persoane care lesina sau vomita in Sling Shot, am avut ceva emotii…pana ne-a dat drumul si am imbratisat cerul cu ochii. Recunosc, imi plac nebuniile de acest gen si mereu o sa incerc tot ce e nou in domeniu.

Este o senzatie nemaipomenita, care merita traita.

Mai multe nu va spun, va incurajez doar sa incercati!!

P.S. Video-ul este fara sonor, dar sunt sigura ca expresiile noastre spun totul!

EN: YES, I did this, you don’t have to be surprised!

I was always watching on youtube videos with people trying the Sling Shot ride and they have fainted or vomited. I was a bit nervous…till they threw us in the sky. I admit, I love crazy things and I will always try stuff like this.

It’s an amazing feeling, that deserves to be felt.

I don’t want to tell you more, I just want to encourage you to do this!

P.S. The video is without sound, but I am sure that our faces say everything!

 

